Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu Hlavné menu 4 Prechod na navigáciu Hlavné menu 5 Prechod na navigáciu Hlavné menu 6 Prechod na navigáciu Hlavné menu 7
Hlohovec - oficiálna stránka mesta

Život v Hlohovci - archív

Zodpovedným zdrojom za všetky obsahy článkov do 31. decembra 2015 je HcTV, s.r.o..

Od 1. januára 2016 je zodpovedným zdrojom Mesto Hlohovec.

 

Späť na úvodnú stránku


 

Aktuálne číslo

Život v Hlohovci 9/2019

 ZvHC_9_2019.JPG


 

Život v Hlohovci - r. 2008 - č. 1

ONLINE s primátorom

ONLINE s primátorom

 

Pán primátor, mnohým mestám sa osvedčila kancelária prvého kontaktu.
Od kedy bude k dispozícii v Hlohovci a kde bude sídliť?
Vytvorenie takéhoto pracoviska, čiže kancelárie prvého kontaktu, je myšlienka, ktorou sa zaoberám už niekoľko rokov. Zriadenie takéhoto pracoviska si vyžaduje v prvom rade svoju opodstatnenosť a tak máme pred sebou obdobie, v ktorom bude potrebné monitorovať požiadavky klientov, t.j. občanov nášho mesta, s ktorými prichádzajú na mestský úrad a obracajú sa na pracovníkov jednotlivých oddelení. Z toho vyplýva, že rok 2008 bude monitorovací a na základe zistených skutočností bude zriadená kancelária prvého kontaktu. Predpokladám, že bude v priestoroch bývalej predajne Avana, t.j. na prízemí budovy mestského úradu, čo bude pre občanov nesporne výhodou.

 

Čo patrí medzi hlavné priority kancelárie prvého kontaktu?
Kancelária prvého kontaktu by sa mala zaradiť medzi pracoviská Mestského úradu v Hlohovci. Jej úlohou bude odborne, rýchlo a efektívne reagovať na požiadavky klientov, čiže občanov nášho mesta. Alfou a omegou tohto pracoviska bude poradenstvo - odborný servis - služba občanom.


Aké bude mať personálne obsadenie a s akou pracovnou náplňou?
V súčasnom období je predčasné hovoriť o personálnom obsadení. Predpokladám však, že v KPK budú pracovať minimálne dvaja pracovníci a budúcnosť ukáže, či sa ich počet zvýši alebo zníži. Medzi hlavné priority ich pracovnej náplne bude patriť v prvom rade:
- vytvorenie priameho kontaktu medzi verejnosťou a výkonným aparátom samosprávy,
- poskytovanie informácií o samospráve v Hlohovci, jej orgánoch, organizáciách, predstaviteľoch, o jej činnosti, aktivitách a zámeroch,
- poskytovanie základných údajov o činnosti MsÚ, mestských organizácií a inštitúcií a to aj počas neúradných hodín,
- poskytovanie základných samosprávnych a legislatívnych dokumentov (VZN, termíny zasadnutí MsR a MsZ, Zbierky zákonov SR a pod.),
- možnosť získania úradných tlačív (formulárov) k žiadostiam občanov, poskytovanie odborných rád a pomoc pri ich vypĺňaní,
- zabezpečenie slobodného prístupu k informáciám v zmysle zákona č. 211/2000 Z.z..
Mám predstavu, že v budúcnosti bude činnosť tohto pracoviska doplnená o tzv. „doplnkové služby pre občanov, ako je napríklad predaj parkovacích kariet, kopírovacie práce, vyhotovenie hrebeňových väzieb, poprípade osvedčovanie listín alebo podpisov na listinách. 

 

Aké bude mať KPK úradné hodiny pre verejnosť ?
Cieľom zriadenia KPK je v prvom rade tá skutočnosť, že občania mesta si budú môcť svoje základné požiadavky vybaviť už v kancelárii prvého kontaktu. Pokiaľ by občan „nepochodil“ v tejto kancelárii, bude usmernený na odborné pracovisko k príslušnému pracovníkovi oddelenia. Všetko toto predpokladá, že KPK nebude kopírovať úradné hodiny MsÚ, ale bude svoje služby poskytovať pre občanov denne. 

Za rozhovor ďakuje Ing. Jana Šimurková


 

dnes je: 19.9.2019

meniny má: Konštantín

podrobný kalendár

webygroup

English version

34611751

Úvodná stránka